Study programme 2019-2020 | Français | ||
Theory and Practice of Language Teaching | |||
Learning Activity |
Code | Lecturer(s) | Associate Lecturer(s) | Subsitute Lecturer(s) et other(s) | Establishment |
---|---|---|---|---|
T-DIDA-045 |
|
|
Language of instruction | Language of assessment | HT(*) | HTPE(*) | HTPS(*) | HR(*) | HD(*) | Term |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Français | Français | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | Q1 |
Organisational online arrangements for the end of Q3 2019-2020 assessments (Covid-19) |
---|
|
Content of Learning Activity
Not applicable
Required Learning Resources/Tools
Not applicable
Recommended Learning Resources/Tools
Not applicable
Other Recommended Reading
Cadre européen commun de référence pour les langues - Apprendre, Enseigner, Évaluer (CECRL), Conseil de l'Europe, 2001
Beacco J.-C., L'approche par compétences dans l'enseignement des langues, Paris, Didier, 2007.
Besse H. et Porquier R., Grammaires et didactique des langues, Paris, Didier/Hatier, 1991.
Martinez P., La didactique des langues étrangères, Paris, PUF (Que Sais-je ?), 2008 (3e édit.)
Robert J.-P. et Rosen E., Dictionnaire pratique du Cadre européen commun de référence pour les langues, Paris, éditions OPHRYS, 2010
Mode of delivery
Type of Teaching Activity/Activities
Evaluations
The assessment methods of the Learning Activity (AA) are specified in the course description of the corresponding Educational Component (UE)