Study programme | Français | ||
Analysis and Development of Teaching Sequences | |||
Activité d'apprentissage à la Faculty of Psychology and Education |
Code | Lecturer(s) | Associate Lecturer(s) | Subsitute Lecturer(s) et other(s) |
---|---|---|---|
P-SMSL-160 |
|
Language of instruction | Language of assessment | HT(*) | HTPE(*) | HTPS(*) | HR(*) | HD(*) | Term |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Français | Français | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | Q2 |
Content of Learning Activity
<b>intended learning outcomes, learning activities, learning supports , <b>learning resources</b></b>
Required Learning Resources/Tools
Not applicable
Recommended Learning Resources/Tools
Not applicable
Other Recommended Reading
ROEGIERS, X. (1997). Analyser une action d'éducation et de formation : analyser les programmes, les plans et les<br />projets d’éducation ou de formation pour mieux les élaborer, les réaliser et les évaluer. Bruxelles : De Boeck,<br />Dennery, M. (2006). Piloter un projet de formation. Paris : ESF<br />Lessard, C., & Meirieu, P. (Eds.) (2005). <em>L’obligation de résultats en éducation. Évolution, perspectives et enjeux internationaux</em>. Bruxelles : De Boeck <br />Gérard, F.-M. (2003) L’évaluation de l’efficacité d’une formation, <em>Gestion 2000, 20</em>(3), 13-33.<br /> Cadre européen commun de référence pour les langues, Paris, Conseil de l’Europe / Les éditions Didier, 2001.<br /> Christine Tagliante L'évaluation et le cadre européen, Paris, Clé International, 2005<br /> Lyle Bachman & Adrian S. Palmer <em>Language Testing in Practice.</em> Oxford University Press. 1996.
Mode of delivery
Type of Teaching Activity/Activities
Evaluations
The assessment methods of the Learning Activity (AA) are specified in the course description of the corresponding Educational Component (UE)