Programme d’études 2018-2019 | English | ||
Cases in Marketing Strategy | |||
Activité d'apprentissage à la Faculté Warocqué d'Economie et de Gestion |
Code | Titulaire(s) | Co-Titulaire(s) | Suppléant(s) et autre(s) |
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W-MAKO-031 |
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Langue d’enseignement | Langue d’évaluation | HT(*) | HTPE(*) | HTPS(*) | HR(*) | HD(*) | Période d’enseignement |
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Anglais | Anglais | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | Q1 |
Contenu de l'AA
Based on case studies and business cases, combined with relevant readings, students will be asked to apply marketing concepts to complex and contemporary marketing problems including notably market analysis, segmentation and targeting, positioning strategy, branding strategy and international strategies.
Supports principaux non reproductibles
Articles and readings relevant to the case studies.
Documentation and relevant materials will be made available online or handed out in class.
Support complémentaires non reproductibles
Not applicable.
Autres références conseillées
Not applicable.
Mode d'enseignement
Types d'activités
Evaluations
Les modalités d'évaluation de l'AA sont précisées dans la fiche de l'UE dont elle dépend