Code | Titulaire(s) | Co-Titulaire(s) | Suppléant(s) et autre(s) |
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W-MAKO-031 |
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Langue d’enseignement | Langue d’évaluation | HT(*) | HTPE(*) | HTPS(*) | HR(*) | HD(*) | Période d’enseignement |
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Anglais | Anglais | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | Q1 |
Contenu de l'AA
Mainly based on case studies, combined with relevant readings, students will be asked to apply marketing concepts to complex and contemporary marketing problems including market analysis, segmentation and targeting, positioning strategy, branding strategy and international strategies.
Supports principaux non reproductibles
Articles and readings relevant to the case studies.
Documentation and relevant materials will be made available online or handed out in class.
Support complémentaires non reproductibles
Not applicable.
Autres références conseillées
Not applicable.
Mode d'enseignement
- Face à face
Types d'évaluation du Q1
- Présentation et travaux
Commentaire sur l'évaluation Q1
Attendance and participation in class discussions, presentations and group works will count for 100% of the final grade.
Types d'évaluation Q2
- Néant
Commentaire sur l'évaluation Q2
Not applicable
Types d'évaluation du Q3
- Présentation et travaux
- Examen oral
Commentaire sur l'évaluation Q3
As a complement of the oral examination (50%), students may be asked to revise some of the assignments realized during the year (50%).
Types d'évaluation rattrapage Q1(B1BA)
- Néant
Commentaire sur l'évaluation Q1ratt. B1BA
Not applicable.
Types d'activités
- Travaux pratiques / travaux de laboratoire / exercices de création et recherche en atelier / projet sur ordinateur /études de cas