Study programme 2018-2019 | Français | ||
Practise of communication | |||
Activité d'apprentissage à l"School of Human and Social Sciences |
Code | Lecturer(s) | Associate Lecturer(s) | Subsitute Lecturer(s) et other(s) |
---|---|---|---|
H-SICO-204 |
|
Language of instruction | Language of assessment | HT(*) | HTPE(*) | HTPS(*) | HR(*) | HD(*) | Term |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Français | Français | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | Q1 |
Content of Learning Activity
not applicable
Required Learning Resources/Tools
Not applicable
Recommended Learning Resources/Tools
Not applicable
Other Recommended Reading
Adary, Assaël, Thierry Libaert, Marie-Hélène Westphalen et Céline Mas (2015), <em>Communicator : toutes les clés de la communication</em>, 7e éd., Paris, Dunod. Balagué, Christine et David Fayon (2012), <em>Facebook, Twitter et les autres. Intégrer les réseaux sociaux dans une stratégie d’entreprise</em>, 2e éd, Paris, Pearson. Catellani, Andrea et Caroline Sauvajol-Rialland (2015), <em>Les relations publiques</em>, Paris, Dunod. Libaert, Thierry (2010), <em>La communication d’entreprise</em>, 3e éd., Paris, Economica. Libaert, Thierry (2013), <em>Le plan de communication</em>, 4e éd., Paris, Dunod.
Mode of delivery
Type of Teaching Activity/Activities
Evaluations
The assessment methods of the Learning Activity (AA) are specified in the course description of the corresponding Educational Component (UE)